soft dag !

Försover mig, vaknar klockan 09.06.. galet stressad blev jag och trött var jag när jag skulle köra.. 
inte okej, blev ingeting pluggning dag.. :/ 
men annars gick körningen bra, det är bara att träna lite hårdare .. och vara lite mer fokuserad på att ta körkortet liksom.. jaja men ska träna i morgon med mor ! (=
ja, sen har jag plockat lite, damsugat och fixat till i mitt rum, gud vad skönt, bytt i sängen och det är ju bara underbart att det äntligen är klart, kört fyra maskiner med tvätt , otroligt nice, :) 
varit ute på en promenad på GAMLIA ! (skogen) .. hehe 
var väl ute ca 1,5 timme.. :) hih drog en kort spring tur med.. haha xD 
ingen kondis, menmen.. ska bli en ändring på det hehe ! :) 
annars har ja inte gjort så himla mycket tittat på bortskämda ungar ahha xD 
nja, men nu är snart kvällen, slut 12 minuter kvar på sista maskinen nu! ;) 
sen blir det att gå till stan för att möta upp då Oscar.. för att hålla honom sällskap hem! :P sen blir det en promenad hem, för att duscha och sedan lägga sig i en ny bädddad säng :) yeeeey! :) 
 
har varit duktig förutom att ja inte har pluggat.. haha xD ...
i morgon så ska ja på möte kl 11.00 ska på min jobb coach, och i morgon ska jag ta med mig mina cv och personliga brev, spännande, för då ska vi hjälpas åt och söka jobb tydligen.. ska bli ett spännande äventyr i det, får se hur det går.. hoppas på att de går bra bara ! :) men det gör det säkert.. får se, men hoppas det går bättre än sist.! :) 
 
bye bye ! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0