söndag

Nu är det söndag., dagarna bara springer förbi.. jag fortsätter med att städa.. har regnat idag, lite tårkigt och sådär.. men men..har tagit spisen och den var fan jävligt jobbig fick den inte riktigt ren, men men.. ^^ bättre nu än innan hahha x D sitter och tänker på Oscar vi har inte hörts av något idag.. men jag vill inte höra utav mig, pga att jag vill att han ska få vara lite själv.. och jag skickade igår och han svarade inte.. men jag förstår honom, han får höra av sig då han har tid och då han mår bättre.. ! <3 hoppas att han får underbartt utomlands! :) hihi idag ska ja på bio med en polare^^ och vi ska se snabba cash 2 :P höhö ! :) fett najs .. annars ska ja inte göra ett skit.. ska dra och handla lite nu bara sådär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0