ståhej

idag vaknade ja inte av min väckarklocka som skulle dock ringa klockan 09.00, mamma ringer mig kl 10.00 och väcker mig.. så då fick ja stressa lite, innan jag har druckit mitt morgon kaffe, och ätit lite frukost, så cyklar ja ner till manpower, och kommer försent.. ajaj inte okej.. :/ och i morgon ska ja upp för att söka jobb och ta tag det i kragen för att jag behöver ett jobb nu, när jag knappt har några pengar kvar och leva på.. synd bara att allt ska kännas så jobbigt... 
 
men inte bara det, körde idag för första någon på den nya körskolan, på teg.. den är så mycket bättre än på umeåvännäs, ja det är säkert bara jag som tycker det, men han jag kör med var verkligen hur härlig som helst, gillar honom och gillar stället. så en mycket nöjd Emelie.. : ) ! varje gång efter jag har kört så ska jag även sitta där i lugn och ro och plugga lite teori frågor.. :) (vidbehov får man hjälp av dem också) känns ju verkligen skönt, när jag inte är så inne i teorin den går inte så himla bra för mig, ska plugga men tänker typ alltid äh, jag gör det sen.. osv.. så det ska bli skönt! :) så nu ska jag sätta igång, med jobb och körkort och allt, riskettan är bokad nu också.. känns så otroligt skönt faktiskt ; ) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0