Tärna by


Fotograf: Emelie Hjalmarsson 
jag hade det riktigt skönt i Tärnaby, skönt och komma hemifrån ett par dar..
och riktigt skönt och få träffa min bästavän. , och även se hur hon har det nu..
och hälsa på hennes släktningar dom är så glada och så positiva, 
jag gillar allt .. : ) 
Fotograf: Cathrine Stenvall 
 
Jag hade ganska kul, med alla jävla flumm bilder som togs, 
Fotograf; Emelie Hjalmarsson
 
Jag älskar dig verkligen min vän.. 
fotograf: Cathrine Stenvall.
 
DU OCH JAG ! 
vänskapstatuering.. :) 
Cathrine&Emelie BFF 
Fotograf: Cathrine Stenvall.
 
Fotograf: Cathrine Stenvall..
 
Snippsnapp.... SLUT ! ..
 
Lägger ut flera bilder och mer text senare..
Pussss Emmlyya.blogg.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0