thihi 2012

alla är inte perfekt, jag tror då ingeting , och jag vet att ja inte är perfekt och inte ens i närheten...
jag vet att jag har gjort mina misstag, och gjort många dumheter som ung, men det kallas ju ung och dum.. 
finns saker som jag verkligen ångrar mig, finns saker jag verkligen vill glömma finns saker jag inte ens vill komma ihåg, som jag förösker förtränga bort från mitt liv..
jag är den jag är, acceptera mig eller dra långt ut i skogen och ....
jag är verkligen en söt och fin liten tjej, förtjänar det bästa. 
jag vill inte vara någon, för jag är redan "någon" jag är mig själv. och jag bryr mig inte om vad ni säger/tycker..
klandra/ spotta.. vadfan vinner ni? bara en massa onödig tid kanske?, för ni har inte kämpat er fram och lärt känna mig?.. kanske inte är personen som folk drömmer om, men jag är i alla fall en fantastisk underbar person.. 
lev med mig, lev för mig, titta åt bägga hållen innan ni säger något?, en dag så finns ja inge mer.. vad ska ni göra? hur ska ni bete er? skäprning..
pussba..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0