tiiidelluu! :)

Jamen börjar då med att i morse så vaknar ja tidigare än mig väckarklocka, kliver upp för att gå ut med Nala , och Oscar traskade förbi mig, tänkte jag kan ju springa på honom, säga hej.. och så kan jag hålla honom sällskap :P hehe men så blev det i alla fall inte, annars så startar min morgon med ont i ryggen som feean ! :O och inte bara de, jag fryser jätte mycket och allt, var bara knaaas! :O jaja .. jag ha hört en gång i tiden av mitt liv, att man inte ska klaga på små saker utan att bita ihop! :) så tja, jag är hemma , och går ut emd hunden, sen drar jag på mitt möte då.. allt gick super bra.. men en spänd EMELIE kan jag lova att jag var .. haha xD jaja.. jag springer in på KAPPAHL, sen springer jag vidare på JC, och sen springer jag vidare på NICKOL ( sämst på stavning fuck it ) 
ingen är perfekt ändå ! ;P men men som sagt, sen gick jag vidare på LINDEX, och SISTER och FANNY . det var väl dom affärerna jag hann med idag, ojojoj... riktigt spännande äventyr kan jag feean lova :P jaja .. :D nä nog om skrytningen, men det gick super bra i alla fall.. JC, behövde helg personal, får se om det blir någon napp där eller så ^^ tja jag känner mig duktig som i alla fall gick fram och pratade och till och med hade ögonkontakt under hela samtalet.. WOOW ! :) jag skötte mig riktigt bra.. :) men det var mycket suckningar och pustande där emellan åt. ! men nu sitter det en mycket nöjd EMELIE och skriver i alla fall ! :) jaja .. vidare på dagen, när ja kommer hem så byter jag om, och sedan så kollar ja om nala har käkat upp sin mat, men nej det hade hon ej,.. ! , skitsamma jag går på en timmes promenad..! otroligt skönt, med träningsvärk, och ont i ryggen som feean! :O men jag klarade det, hemma nu.. men ont ha jag som in i ******* ... ( mamma ahr lärt mig att man inte får svära...) haha nejnej.. men nu har jag tagit upp mina kläder från tvättstugan, och vikt ihop dom och lagt in dom i garderoben, nu ska jag vidare på min dag, ut i friskluften igen.. :p ska ut med soperna, och sen ska jag gå till konsum, för att handla lite smått och gått.. haha xD .. jaja sen så ska jag promenera hem igen ! :) och då blir det till att diska, och sen så ska jag *** haha xD sen ska ja bara lägga mig på soffan och invänta mor & bror.. haha xD 
 
gick i GAMMLIA
SKOGEN..
Med NALA ! ;) 
En såhär glad EMELIE är det idag, när jag har lyckats bra med jobbsökningar, och varit ute på en promenad! , ja då kan man inte mer än annat att vara glad... shooheeej..
 
nu har jag inge mer och bjuda på! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0