världs sämst!

ALLT de hära med jobbb
 

Är så att jag går på stan först känns allt så bra, jag förstår inte, jamen ett leende på läpparna och allt kändes liksom så klart, att jamen får ja inge jobb så går livet ändå vidare och jag har ändå försökt, kan säga att jag har försökt... Men jag tog mig bara till stan försökte på lindex, frågade en som jobbade där om chefen jobbade idag, hon sa att hon var där nere.. berätta vad hon hette, men jag såg inte hon, så hon satt väl inne på personlarummet.. men jag tog klackarna och vände ryggen till. och gick därifrån.. tänkte testa på MVG .. på dom hära nya affäererna men åh, fanns fan inget mod ingeting kände mig så liten, så ensam och så världelös! :/ jag känner mig som en jävla tönt, nu när jag sitter hemma, har inte lämnat ut ett ända CV&personligtbrev, gick hem med allt, och nu sitter jag verkligen ensam kvar i smeten bara med en tår vid ögat som jag ej förstår något av.. 


jag förstår inte, varför det ska kännas såhär. varför det ska vara så grymt jävla svårt/jobbigt:( 
förstår inte varför jag känner mig såhär barnslig.. ! :( men fan detta är fan svårare än vad folk någonsin kan ana, ingen kommer förstå för det gör knappt jag häller !:( inge mod ingeiting. känner mig bara så barnslig och så knäpp, varför det ska kännas såhär? det är ju typ normalt, liksom och söka jobb.. men jag har ingen bakrund, känner mig sämst, känner att min personliga brev är så fel. åhh..! : ( 

jag berättar hur som helst om detta till att (skriva av mig) och även för att min blogg, är som min "personliga dagbok" där jag skriver olika händelser... och säger bara en sak detta är inte min dag. ingen bra dag. det duggregnar tråkigt väder.. och jag har inge mod eller kraft till att söka ett jobb när ja känner mig som en jävla tönt ! xD åh :( 

När min farmor låg på sjukhuset väldiigt sjuk, så var ja riktigt ledsen.. för jag förstod snart förlorar vi henne . 
en tant i hissen märkte att jag var väldigt ledsen, hon sa till mig! " här får du en kram, för man blir gladare av kramar." kände hon inte, och hon kanske var i åldern 60.. eller nå sånt, men åh hon har så rätt.
man blir glad/gladare utav kramar och närhet! 


avslutar mina ord, mina sista meningar mina sista ....
glöm dina bekymmer för i morgon kommer det nya ! : O 
 
nej men, det här blev inte så lyckat .. men men.. ska försöka en annan dag.. ! 
har ändå ett riktigt bra stöd från manpower min jobb coach ! 
Tack för mej! stå på er och lycka till för er både med att söka jobb och jobben! :) ! 
inte fan vetja... :O lägger över bilder från kameran sen ! shoohej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0