yeaaaah ;)

Jag fryser super mycket!! :( och ändå sitter jag här med kläder.. och fänstret är stängt .. :( 
och sen sitter jag bara här, och väntar på min kusin.. ! 
 
nu har Lars kommit också jag gillar inte det alls ! :O . 
Cathe ha varit här och hämtat sina grejjor.. så nu är hon med sitt ragg..
 
jag har ont lite här och där.. ! :/ 
 
läängtar tills på mååndag, då ÄÄÄNTLIGEN ska ja få fara till en kotknäckare, för att knäcka till mina hööfter taggggar så håårt! :) 
körningen förresten i fredags gick lysande ! :) ... 
stadskörning 95% WOOW ! ;) det trodde ni inte va? :p 
inte kört så himla  mysche ändå.. och 5% till 100% sen är jag klar med stadskörningen! ;) 
 
känns sjukt kul.. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0