2 April 2013

Börjar dagen med att jag försover mej, vaknar eller hör inte väckarklockan som ringer.. och mamma bankar på dörren irreterad som vanligt när jag försover mej sov..^^ haha åh blev inte glad över den väckningen , sen så vaknar ja kallsvettig... undra i hela friden va jag ha drömt, åh blir vansinnig. kliver upp och gör mej i ordning, dricker kaffe och fikar en macka, och sen äre typ bara skynda sig iväg för att dra på praktiken.. omg, var fan inte taggad. och sen får man höra av sin mamma idag,då vi fikar.. Emelie grät du inatt? jag svarar tillbaka nä? min mamma som e så orolig går och ställer sej utanför min dörr för att liksom lyssna extra noga, haha x D kanske jag grät i sömnen ? men jag grät mej i allafall tills söms, men det var inte då hon trodde att ja grät för hon trodde ja grät vid fem tiden, aja skitsamma.. går till dagiset, och inser att det var fler barn än vad jag trodde, men ändå inte mycket 8 st.. så underbart ändå.. och sen så går kl väldigt sakta, och jag ville bara hem, var så trött.. :( men Maria min handläggare berättar något väldigt roligt, ;:P blev väldigt glad, och sen en av barnen kommer och ger mej en kram och säger hejdå... sen drog ja hem käkade lite lunch.. sen for ja och johanna på ett äventyr till nydala fantistiskt, men satan vad det blåste.. :) men annars var det verkligen mysmys ! :) många otroligt fina bilder blev det  faktiskt ! :) min dag ha varit strålande, nu sitter man bara hemma och fryyyser som jag vettefan vad.. men jag fryser nåogt mycket i alla fall.. ringde min kille idag, för att surra en liten stund, men han verkade inte alls glad eller pepp på att ja ringde, så det var jue mindre kul. :( men haft en väldigt lugn och skön dag, och det tänker ja nog fortsätta med, jag har ont i ryggen, nacken, och höften, haft det nu ett tag..^^ haha xD 
 

 
jag är en stolt fotograf på dom första bilderna, och johanna tog bilderna nu som ja la ut på mej själv:)
lägger kanske ut någon fler bild sen ;) hihi får la se ! pusspåer! :) 
 
Hoppas ni gillar det ni ser ;:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0