Apriiil, idag har vi den 8/4-2013

Woooow
 
 
 
kan börja med starka ord, att jag försov mej, mamma ringer och väcker mej.. shit va bara upp och skynda sig och borsta tänderna, och hoppa i kläderna och sen springa ut, tur man har en snäll pappa som ställer upp och skjutsar, han skjutsar mej till ålidhem.. han far och handlar, och sen så kommer han och hämtar mej, shit så gulligt av honom, ja och nu undrar ni säkert hur allt gick för mej på sjukgymnasten..? jo såhär gick det till, jag gick och anmälde mej att jag hade kommit, MEN jag var inte inskriven "anmäld" jaja skitsamma, hon hittade inte mej så hon sa att jag inte hade en tid, står där och förklarar att hon ringde mej i fredags och sa att jag var så VÄLKOMMEN men men skitsamma, allt gick något bra tillslut. gick och väntade och fick komma in, hon tryckte och jag skulle göra knäböj och fick lägga mej osv, sen så gick hon igenom övningarna som ja skulle få.. shit så något jobbiga övningar, men träning ger färdighet. det ända som kan hjälpa mej nu med allt det e träning. så nu äre bara bita ihop, och hoppas på det bästa.. ! sen på mötet gick också bra.. fortsätter med min praktik på sanda, smultronet, sen blire att anmäla sig till springvick, och hoppas på att man får mycket där..^^ för jag ids inte utbilda mej nu, eller plugga vidare då ja får ångest och suckar direkt ja hör odet skola... haha xD jaja.. men det går inte och hjälpas.. jag e förstörd sen misshandeln, coh hon förstår mej cokså. så det e jue skönt.. ! sen vare bara hem och skynda sig och borsta tänderna och sen så for man sen iväg till tandläkaren för kontroll.. inga hål och allt såg bara fint ut .. en väldigt nöjd emelie.. bjuder sin kära mor på mat, och sen så köper man kläder... slängde ut 900 kr idag... SHITE .. nu är jag väldigt fattig.    
-.-
 
men gjorde fint köp på kläderna i alla fall. ett par blåa jeans riktigt snygga faktiskt, en svart kofta.. riktigt fin.. ! ;) 
och sen ett ROOOSA linne, hehe :) supper nöjd Emelie :) ! sen fick ja av min snälla mamma ett par nya skor !så det var ju väldigt snällt . (= nu när pengarna är slut.. så väntar man stort på slutet av denna månad så man får in nå nya pengaar för att leva för !; ) 
 
ikväll har jag tvättat, och tvättat, blev bara 3 maskiner, så inte så farligt mycket tvätt så underbart skönt, och ja e så trött och har så ont i höften sen hon tryckte och tryckte... och typ slet.. :O haha ! 
men jag är ändå nöjd över hela dagen ! ;) 
 
har inge mera och bjuda på!! :) puss och kraaaam ! ;) 
ha det bra alla läsareee! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0