as nice helg.

första helgen med finaste på länge ! 
jag har saknat den personen så galet mycket, och nu e han äntligen tillbaka till mej och allt känns så underbart bra, jag e verkligen så glad, för att jag får ligga bredvid honom igen, jag e så lycklig att få ha honom nära mej igen, få umgås med honom och få skratta med honom. och bara vara med honom det e det bästa! 
jag gillar verkligen hans personlighet! han e så sööt! :) 
 
min helg, ha varit grymt bra faktiskt, med öle, min älskling, drog på en inflyttningsfest på fredagen.. och satt där och chillade bara, lite skumt folk, men tack ändå alla inblandade . mest min kille tackar ja för, för han gjorde min kväll helt klart <3 . 
lördag blev det mycke slask och gött mycket mat hela dan, middag blev det grillat serverat på bordet, vilket lyyx.. hehe ! :) bara mys hela lördagen:) . vi klättrade på tegsbron. och min lilla sötnoos var så rädd.. aaw :) 
han e så söööt! :) hihi
sen idag ha det bara vart en lugn söndagsmys med älskling. vi har sätt film, spelat lite kort. 
och sen så har jag dammsugat, slängt sängkläderna i tvätten, och nu ska ja bara bädda sängen.. 
och invänta min älskling :) . 
vi ska ev, cykla till maxi idag för att köpa oss goodis, ^^ 
får se vad som händer idag. men jag har i alla fall haft en kanon bra helg! :) 
 
hoppas alla haft en awesome helg ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0