awesome !

mina dagar nu när älskling e hemma, e riktigt underbara 
jag e så lycklig, och det pirrade som fan  i hela kroppen då jag skulle gå och möta min plutt och när jag stod där, och väntade på att han skulle komma med tåget, så kände jag lyckan i hela kroppen, detta e en kille som ja verkligen gillar riktigt mycket, så därför e ja väldigt rädd om min älskling! :] 
annars har jag haft mej en väldigt lugn och skön vecka.. :)
 
måndag- något trött och seg, men var på praktiken och kämpade på.. väldigt glad och sprallig, för att ja skulle möta upp värdens finaste kille . ! <3 drog en kaffe på stan emd johanna . snackade lite gojja, annars gjorde ja absolut 
städade och tvättade och bytte i sängen för att det skulle vara fint då älskling kom hem :) .! 
 
Tisdag- ledig från praktiken, jobbade in den dagen :) och sen tog jag det bara lugnt! och väntade på att älskling skulle komma till mej! :) . och sen tog vi det väldigt lugnt, han bjöd mej på mat, och vi åt pizza;P sen gick vi på bio och såg på mama! :) den va riktigt grym tyck då ja i alla fall, men jäävlar höll på skit ner mej, alltså snacka om att ja va galet rädd ^^ :O 
 
Onsdag- praktik, och väntade på att älskling skulle komma :) ! och sen så såg vi på film och myste som aldrig förr, jag ha saknat den pojken väldigt mycket ! <3 !
sen for vi och cyklade efter strandpromenaden! :) . det var mysigt (= 
 
Torsdag- vaknar upp , och e värsta trött ligger kvar och drar mej med värdens finaste gullunge . jag e så otroligt lycklig nu! :) jag e så glad, ! <3 sen går jag på praktiken, och min lilla ronnybooy följer med mej till praktiken. skön känsla faktiskt! (=  sen ha jag inte gjort ett skit idag, kom hem käkade lite lunch, glor på datoern, lyssnar på musik, hämtat upp mina kläder från tvättstugan :)  ! och pratar med min lilla älskling på facebook :) ! 
 
sitter och väntar på att han ska dyka upp snart ! :) tänker på honom varenda minut ! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0