boring

idag ha dagen varit väldigt seg och tråkigt ,ha varit inne med grupp barn och dom ha gjort sjöhästar.. och jag ha hjälpt till .. och gick.väldigt långsamt tills kl blev 12.30 nu sitter jag bara och glor och väntar.. väntar.. på att kl ska börja närma sej tre ! så ska ja cykla iväg på ett möte.. ! och sen ska jag hem och äta :-) sen så ska ja träffa Johanna :) sen ska ja hämta brors bil.. sen tanka.. och sen så ska jag hem och soova hihi :-) 4 dagar kvar till älskling kommer hem !!!:) då hoppas jag att han förblir hemma med mej saknar honom så galet mycket !!!:( blir enväldigt Nice helg då cathe kommer till mej !:) får någon och myysa med hihi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0