gaaaaaaashhhh!!!!!!!!!!

Vilken jäääkla daag säger ja bara, jag börjar 10.30 går in och hänger av mej, och sen så går ja och pratar med Maria, och sen så frågar ja om det var många borta, för att hon sa att dom fick välja om dom ville vara inne på förmiddagen eller om dom skulle ut.. och dom ville vara inne, så barnen fick vara inne på förmiddagen, det var 5 barn. och det var dom äldre barnen som var där idag... och dom leker ganska bra själva, coh dom blir typ sura om man går dit för att prata med dem ,, dom säger GÅÅÅ ! (vi vill leka själva) hahaha ååh. så jag fick värsta tråkiga uppgifterna, och byta papper och sånt skit, och skriva och allt det dära tråkigt.. ^^ :( blev galen , som fick sitta där och inte fatta ett skit, var så galet rädd även för att få en utskällning för att ja skulle gjort fel.. men jag fick inte det så det var riktigt skönt det...!:P haha xD sen fick ja se film med barnen Pippi långstrump haha ;:P greeat. ! ;) 
och sen vare bara chill typ resten av dagen, men det förstörde mycket, och få typ bara sitta med papper,,, i en och en halvtimme... :/ ååh ! ! jajajajaja,.! sen går ja en rask promenad till stan för att träffa Elin.. var väldigt skönt och träffa henne för att snacka om saker och ting, så får se vars kontakten kommer att hamna, men vi ska dra några dejter framöver så vi får väl se..! aja skulle vara trevligt och dra tillbaka kontakten igen! :* saknar henne hon e en fin flicka.! ;)  annars har min dag varit lugn... tills jag lämnar stan och går hem.... så ringer min telefon.. och det e kalle^^ haha xD han ville att ja skulle köra honom , så jag sa att jag inte hade någon bil.. men fick låna hans bil.. så jaja jag hade inga planer direkt, förutom att jag var något trött och ville göra mej en tidig kväll.. men nu blire bara och sitta uppe. haha fredag,, haha ;O jaja man ska väl inte klaga det e ju bara kul coh köra lite bil också! :) 
och sen må man ställa upp för dem som ställer upp för en.. ! och sen så fick han igen sina pengar så nu e vi allt kvitt.. ! hehe ;P men det blir ändå en lugn kväll.. jävligt äckliigt mätt, och blääää! :( men var god mat, tacooo staaark.! haha ;P hahahhaha xD åååh. min lilla älskling har öroninflamation:( åh stackars honom hoppas att han blir krya snart..! <3 hihi lääängtar så galet efter honom! <3 
 
 
ha en fortsatt bra fredagkväll alla läsare så hoppas ja på att ni även får er en riktigt bra helg! :) 
själv så har man en lång helg igen, hehe börjar praktiken på tisdag ! :) 
 
på måndag blire dock ingen sovmorgon, upp tidigt för att dra till sjukgymnasten, och sen så blire möte på teg, och sen blire tandläkaren.. ^^ sen så ska ja även kolla upp i veckan om det finns någon tid för klippning, sen blire även stan med johanna för att shoppa lite loss^haha åh , jag har typ inga pengar och så mycket inplanerat, så galet.. ska handla nu massa saker som ja behöver.. :O och sen så , ska ja på bio med älskling. och sen blire en fest ev, slutet av april eller början av maj.. haha xD får se vad som blir av..^^ men jag hoppas på en feest..^^ haha xD har tydligen så mycket inplanerat jag fattar inte.. :O haha xD jag har typ inga pengar..^^ :( 
 
nä men seriöst jag vet inte vad ja ska skriva och babbla bort tid, jag blir toookiig haha ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0