greaat


 
jag har haft mej en väldigt bra dag idag, varit ganska lugn i sig. 
var en lugn och härlig dag på dagiset, då jag hade min tid och sitta och sola idag...
jag var jue så nöjd över va vågen visade sig, från 69.1 
som jag vägde då i höstas.. och  nu väger ja 62.6 gått lång tid och varit väldigt segt, men nu inser jag att kilorna raser riktigt kul..
ikväll ha jag haft en väldigt kulig dag.. suttit och surrat med johanna druckit kaffe, och spelat kort..^^ 
och fört över lite bilder till hennes hårddisk som har legat på min daator^^ 
och sen ha hon även varit en snäll flikka och gett mej en massa skön massage med olja och så..^^ 
jag e verkligen glad och nöjd över denna kväll .. 
 
vill även skriva det, att jag har inte smsat med min kille ikväll. 
och de e lite därför jag vill att han ska få en liten egen tid för sig själv. kunna få umgås lite med vänner, och syster och så för sig själv och inte ha en liten spammandes irreterande flikka som sitter där borta i umeå 
och skanar honom så..^^ :( bryter typ ihop av saknaden! :( 
men jag hoppas att han har det väldigt bra där i skåne, ! <3 
 
jag saknar Ronny så mycket så..^^ :) 
bjuder även på en massa biilder ;) 
 
Obbola bildeer^^ :) 
och en väldigt stolt Tjej till att hon har äntligen klarat och fixade körkortet tillslut ! :) 
NÄ nu ska ja säga god natt sov gott dröm sött allihopa.
det jag ska ta och göra nu innan sängen kallar..^^
är att duscha, och skrubba tänderna och så. sen e ja allt färdig för sängen ;)
 
Puuuss ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0