ibland blir det inte som man tänkt sig.

ville lägga mej tidigt ! men bär Kalle frågade om jag kunde ställa upp och köra honom så kunde jag inte säga nej ,pga att han ha alltid funnits för mej och känt honom i många år !
men får bli en tidig kväll i morgon ! (:
mina planer för morgon dagen e för att lämna igen bil och så till Kalle ! och sen ut och promenera ! sen.hälsa på min far (: men det sägs att det ska bli snöväder i morgon, men jsg tror ändå att det e en myt hehe :)
men jag har haft en väldigt trevlig kväll annars (: fått smsa och spela lite med min älskling ! :) <3 fått köra bil, kör jue så sällan då man sällan får låna en bil.. sen e bensin något dyrt.. :/ nu e jag hemma ! tänker på Ronny om han bara kunde vara här hos mej vad underbart och lätt allt hade varit då ! nä nu ska jag sova .. god natt sovgott drömsött ! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0