känner mej stark !

promenerat ,och promenerat hihi smärta som fan i höften.. och fick jätte ont i hälen.. min sko e jue söönder.. fasiken så knäppt att jag inte köpt nya liksom :( jaja ! blev ändå inte så farligt. . plåster på sen peomenad till moster hihi ! och sen hem.. tog mina vinter skor som jag fick av min far.. så underbart sköna skor ändå ! nu sitter ja bara och glor ! och längtar tills i morgon då min snälla pappa skjutsar mej i morgon :)
ska till sjukgymnasten , ska bli riktigt spännande vad som sägs ! och sen taggar jag tandläkaren ,då jag inte varit där på länge ! dock kommer jag väl ha 200000 hål haha xD då jag inte riktigt kommer åt längst in får kväljningar , så det e jobbigt och ska bli skönt och få göra en kontroll ..
sitter och väntar på mateeen nu , nej ha tyvärr inge mera och skriva
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0