nunununu!

nu ska ja faktiskt bara ta det lugnt, förtjänar lite stilla och lugn och ro just nu.
ta mej och lägga mej i sängen och bara glo på film. för min smärta tar över min energi. 
ont i båda höfterna, ont i ryggen.. så därför tänker ja köra på mysmys ikväll.
och jag börjar med filmen LOL .. hihi får se vad som blir sen..^^
och sen hoppas ja på allt att det blir bättre då jag vart hos sjukgymnasten i möra..
 
men jag har varit och gått och hållt igång.. och bitit ihop ändå, fast att jag har ont, 
så nu får ja allt bara chilla och bara va ! så underbart skönt ändå...^^
 
och vila upp sig för i morgon blire full rulle... haha xD ! 
min morgon dag.! ;:
  • Sjukgymnast
  • Möte
  • tandläkaren. 
  • tvätt och plock hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0