tänk på

att vara rädda om det vi har ,hålla hårt i dom vi verkligen älskar ge partnern kärlek och skratt ,tänk.på oss själva och inte bara på alla andra . visa människor respekt vi alla behöver kärlek och glädje !

jag har aldrig riktigt fått känna på den sanna glädjen ,att man skrattat verkligen och ha kul ,och det får jag känna nu ,med Ronny . jag ha aldrig riktigt varit lycklig men lycklig e jag nu med Ronny . aldrig fått känna på att livet kan rulla på i lugn och ro nu njuter jag av Ronnys kärlek som han ger . aldrig haft det så bra som jag ha nu ,jag ha exakt allt . jag mår bra nu !
jag tycker om Ronny verkligen han e så fin !

hoppas alla får en riktigt bra valborg och att alla e rädda om varandra och tar hand om varandra och att ni ha kul !

/// majola !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0