är man bra så är man !

Torsdag Riktigt bra dag må ja säga, då ja jobbade över lite granna, jag stannade kvar tills allting var klart på restaurangen, för sabine skulle iväg :) allt gick väldigt bra ! :)
 
Fredagas, så var det stressigt och jävligt M va där och allt gick snett?
började med kaos med disken, Tanja säger att ja ska byta vatten för att köra glas, ja  är på väg, tills M kommer och tar bort min bestickslåda.. blir irre..
jag stannar kvar på jobbet tills allt börjar bli klart, då Sabine drog iväg tidigare för hon skulle till Sundsvalll!:)
 
lördag, så har ja sovit bort exakt hela dagen vaknar kl 2.. sen så drar ja på city med älsklign typ kvart över tre:)
och sen så far vi hem, och tvättar ^^ och sen bakar vi för fullt :) gott blev det, ja inte länge kvar tills min födelsedag ! 
 
sen blev det bio idag Kick ass blev det, helt seriöst , så var den rätt så kul, men faktikst ganska bra också :)! 
 
i morgon, ser min dag ut att baka både negerbollar.. och fudge kaka :p gott ! hoppas ja på i alla fall , tur jag har värdens snällaste kille, som vill hjälpa mej ! :)
 
lär väl cykla en sväng i morgon upp till Wylliis för att titta in :)
( köpa limpa ) haha :D 
 
börjar tidigt på måndag då ja ska dammsuga, och göra det fint på måndag innan alla kommer, :)
 
TJAA ! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0