@fiis hela dagen xD

 hejsan alla läsare ! detta har hänt idag ! så kul :)
 
jag och älskling, vaknar väldigt tidigt, då vi gick och la oss, typ tio helt utvilad inför idag, och när vi vaknar var det lite halv rott med väder, men blev lite bätte vid tolv, så vi tar cyklarna till kärleksviken på nydala :) lägger oss där och myser och solar, vi var sjävla i en timme där så gött, vi hittade en hick och en spade som vi började leka med, byggde sandslott och sånt kul :) hehe vi badade, och allt var så varmt, :) synd bara att dom varnar för fågelparasiter, men dom hindrar inte mej för att bada faktiskt jag badade och lekte som ett litet med barn :) hihi hade faktiskt så kul ! :) 
 
när vi kom fram var kl typ ca 12.34 och när vi drog där ifrån var hon ca 16.15 shit vilken dag, sen cyklar vi till willys för att köpa lite korv och en dricka (läsk) :) och sen cyklar vi till bräntis för att grilla till middag smarrigt värre ! ;) xD 
 
sen cyklar vi hem, skulle gena i skogen hem och värdens brantaste backe upp till skogen, men fort och skönt vare när vi väl hade kommit oss upp så det var väldigt värt den kämpiga backen ^^ hahaah jag doog ! :O 
 
sen cyklar vi hem mätta och belåten, för att tvätta och städa undan, sen spelade vi lite kort också, men jag bara förlorade... hahaha åååååh... det sööög verkligen, inte så kuuul :( 
 
i morgon, äre min första jobb dag, välkommen tillbaka Emelie hahha xD 
 
semestern är verkligen över nu :( ...
 
godnatt sovgott drömsött ! :) 
 
Ronny är min sötunge ! :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0