Humör neråt !

i morse när ja kommer fram till vårdcentralen, så säger dom att ja skulle vara där kl 9.30 medans min doktor sa 10.30 i luren, jag upprepade även samma tid tillbaka så ja inte hörde fel, då fick ja ett ja .. men tydligen sa han 9.30 blir galen på sånt, jaja när ja kommer fram så ringer min mamma mej, och säger att jag glömde matlåderna som ja skulle ta tillbaka till jobbet. så ja tänkte kolla om Ronny var vaken, kunde han springa ner med dem, och det gjorde han så söt så snäll som han är ! :)  , fick kärringstopp utanför mej,  så som det kallas då ^^ jaja skitsamma, bilen startade inte igen... fick panik ville bara vara på plats på praktiken igen, visste inte vad ja skulle göra , eller något.. fick panik, för visste inte ens vad min mammma skulle säga :( ååh.. sen när ja ringde mamma, så berättade ja det, och mamma var hyfsat lugn, känns ändå skönt, sen då ja tänkte ringa bror för att kolla om han kunde vara snäll för att hämta mej och köra mej till Matro. så blev det nå fel, så ja tänkte ja testar starta bilen igen, och då startade bilen, oj vad glad ja blev, sprang ut och kramade om Ronny och blev riktigt glad då.. och blev änu gladare utav Ronnys kram 
 
En tant sa  en gång då ja var väldigt väldigt ledsen..
Här får du en kram för kramar blir man glad av !
 
den tanten, har rätt , man blir lite gladare utav en kram ! :)
(kände henne inte)
 
Så ja sätter mej i bilen och kör till praktiken, på vägendit, så hade ja en traktor framför mej som körde 30... och det var 60.. irreterande ! jaja jag tog mej fram i alla fall . och när ja kommer dit och ska byta om, så ser ja M skor och väska, jag tänker ååhnej hon är här.. denna dag kommer inte alls bli nå bra, och jag hade rätt , min dag blev inge bra alls... känner mej väldigt nedstämd, var inte på hugget allt ha gått sakta och långsamt, och nu sitter ja hemma och glor och vet inte vad ja ska göra, mamma kommer hem kl 17.30 då ska vi äta.. hm hundra vad vi ska äta..
 
ikväll är det bara ja och mamma skönt ! Lars är på tips, och Älskling han jobbar och sliter! 
på torsdag blir ja 22 ! 
på fredag , så ska mamma göra ordning för Wella där hon ska föda sina ungar. tja det är inte så långt bort, hon börjar bli en riktig tjockis nu ! 
Tänker på cathe !
 
5 månder med Älskling, känner mej väldigt glad och han får mej att må bra. 
Jag Älskar Ronny så otroligt mycket, trodde inte kärleken kunde bli såhär stark,
men mina kämslor, dom bara växer mer och mer, och blir bara mer och mer kär!
tur att killen är min, och att ja fick träffa en sådan fin Ängel! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0