Mjo!

Livet går undan nu för tiden, 
 
jag ha anmält mej på en lägenhet , det gjorde ja igår.. 98 som anmält sig, en liten chans att jag får den ! då man ska ha vart inloggad längst , och jag ha bara vart där 2 månader kanske ^^ :o
ikväll var ja och mamma och fika hos hennes kolega riktigt trevligt, jag har även gått igenom lite gammalt papper som är bara ivägen och onödigt och spara på, tar bara en massa onödigt med plats..
blir väl snart att ta och lägga sej under täcket så man orkar med i morgon dagen, 
 
jag har riktigt ont i min rygg, så nu ska ja planera in promenader sim, och även hemma träning, 
vill inte dö i morgon.. 
 
måste komma igång med min hälsa, för att ja ska må bra, och få leva länge , !
 
vet inte vad ja ska säga. !
 
ha en väldigt bra tisdag kväll alla ! 
 
hejdå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0