OLALALAL !

när ja vaknar är ja så grymt trött, 
ville bara stanna hemma och få sova ut, jobbade ändå 6 timmar och 10 minuter igår, min kropp är ändå bara van med 4 timmar per dag :O
 
missuppfattade igår när ja började, dom sa att ja började halv tio men ja trodde ja skulle börja kl tio , så ja kom tio minuter försent, typiskt... ! jaja går inte och göra så¨mycket åt det, jag bad om ursäkt för det, sen fortsatte dagen som vanligt, kul dag idag, måste ja säga då inte M va där idag... känns underbart...
 
pappa kom förbi och åt lunch idag super kul, så ja drack en kaffe tår med honom ! väldigt skoojjsigt.. 
jag är väldigt nöjd över mitt arbete idag, itne gjort så mycket känns det som ^^ 
 
igår skalade ja lök på lök, tror ja skalade minst 40 lökar igår, om inte mer, nej ja överdriver inte ...
 
skalade även vitlök och pressade det typ 20 st... igår då ja skulle sova, så luktade mina händer vitlök. hah smarrigt :O ville bara ta en tugga av dem , hehe ! :IO
 
 
har blött mycket näsblod nu på slutet också, grymt jobbigt, ! :( 
nämen det har gott riktigt bra för mej idag... ! 
 
snart har två veckor gått sen öppning, känns riktigt kul.. och va tiden rinner iväg hinner knapppt med :O! 
 
GALET..
 
i morgon, åker bror till turkiet med isabell, jag ska vara hundvakt medans, blir att åka till örträsk på fredag, med älskling och vovvve,.. :) och kissemisse, och lars så klart ..
 
i morgon ska ja skjutsa ut dem till flyyget, och sen ska ja åka till pappa på kvällen efter ja ha kört dem, så ska ja dit för att klippa honom :) ! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0