PARTY?

min dag började såhär, vaknade rätt så tidigt (trodde jag hade försovitg mej,) men det hade ja inte, så det var gött går och lägger mej igen, och när klockan ringer är ja så trött så jag orkade inte kliva upp ^^ :(
 
cyklar till matro, men tänkte ta bilen pga att jag var så trött och det blåste mtovind, sånt e jobbigt och cykla i, men ja känner mej stolt som tog cykeln i alla fall :) 
 
Började med att ta en kaffetår då ja kom fram, och sen började jag jobba, han inte jobba länge tills det började bara rinna en massa blod ååh nej .....NÄSBLOD...:( tur det ej var så mycket folk just då .. 
 
men idag har det varit över 100 pers.. galet.. men så kul, väldigt stressigt men det är så kul och se att restaurangen fölls med glädje skratt och prat ! :) 
 
kollade om det fanns disk i diskvagnarna , men gjorde ej det, så jag ställde mej i lugn och ro och tog bort blocken.. som kocken har använt till att laga mat och så .. nämen riktigt bra dag faktiskt :) . 
 
sen kom det in två diskvagnar och plötsligt blev det super sressigt allting .. 
 
kul att inte M var där idag, annars hade hela dagen gått i bitar... :( 
 
men önskar er alla en riktigt trevlig helg :) shoohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0