pust

jag är o h hjälper mamma med en lägenhet som hon har tagit på sej att städa ur .. han som bott i den hära lägenheten ha dött.. värdens skitigaste lägenhet ,aldrig varit med om något värre ... :o jag ha tagit hyllor ,listor och dörrar ..

men man måste vara snäll med sin mamma jag hjälper henne gratis .. :) man.behöver inte pengar för allt / alltid ..

man kan ställa upp för varandra och hjälpa varandra ändå !:)

fast nu vill ja bara hem till min ängel Ronny !:) hihi ska duscha då ja.kommer hem ,känner mej inte alls ren .. haha känner mej som en lortig mullvad hahaha !

nä nu ska ja fortsätta hjälpa mamma och städa ... :)

kul ni läste mitt inlägg !:) hihi shoho !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0