SHHIIT!

Vars har sommaren tagit vägen?
redan 28 augusti. välkomnar hösten...
i morgon är det min födelsedag, kan knappt förstå det ! ;O
tiden springer bara förbi...:O
 
min dag har gått riktigt bra fast att M ha varit där, men det ha gått fort och känns riktigt roligt, jag har bytt i min säng, smakat på mammas kakor, oj så kul , är så glad och tacksam för att min mor hjälper mej med att baka, hon ska fixa tårtan i morgon, oj så spännande , :) hihi 
 
ikväll ska ja tvätta, ja ska följa med mamma och handla, och tar bort panten ifrån mitt rum, då ja även ska dammsuga ikväll. dom är lite ivägen ^^ haha xD ! 
 
ha en väldigt bra onsdag kväll alla läsare ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0