söndag ..

hela helgen var kort ,och redan slut.. bakat fudge kaka och negerbollar , och nu äre disk som fattas.. kul , men nu äre färdigt bakat för idag !:)

får väl baka mera i veckan om det behövs är ju några dagar kvar tills torsdag .. :)

synd att min älskling jobbar eftermiddag (14.30-12.00) då jag ska fylla år ,önskade att han skulle vara med mej på min 22 års dag :) men man kan inte få allt som msn önskar sej så är det ju ! :(

idag ska ja och älskling cykla till Willys och förbi hans mamma ! :) men först ska ja diska innan mamma kommer hem !:) hihi

sen ikväll ska ja bara ta det lugnt ,ska bada och hoppas att smärtan går över i min nacke !:)
sen se någon film ,ska upp tidigt i morgon !:)

ha en toppen dag alla, i solskenet :) tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0