Godkväll

haft en rätt så bra dag idag. 
 
Den har varit väldigt tröttsam och lång. jag for hemifrån strax före halvåtta. kommer fram kl åtta, och då börjar min dag, med att göra mjukost röra till buffen och sen har jag fått göra en massa saker men kommer inte på något nu. Så har väl inte gjort något vettigt alls. cyklade till jobbet i morse och cyklade hem. och idag ville ja bara hem. för ja skulle tvätta, sen skulle ja till min pappa på middag. och har haft en väldigt trevlig stund hos min far. täntke ta hojjen dit men allt blev så sent, för mina tvättmaskiner blev ju aldrig klara, men min snälla mamma lånade ut sin bil till mig jag är väldigt glad för det, och när ja kommer hem så hänger jag upp mammas kläder fårn tvättmaskinerna, och sen stoppar ja in mina! ( hon fick tvätta medans ja var borta ) i helgen ska jag och bästaste gymma, simma, fara upp till jysk kolla på en byrå. jag hoppas det blir en cykeltur eller två i helgen också. satsar på mycket motion när det är så milt och härligt :) . en dag och en vecka kvar av praktiken, sen tar ja jullov. så underbart med några dagar ledigt. det behöver jag. sova sova äta. sovasova:) hahaha xD nä nu vet ja inte vad ja ska skriva mera.. så ha de så bra alla '; d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0