Hihi busigt :p

Min lördag blev inte som jag hade tänkt mig hade tänkt kliva upp någon gång och sen fara på gymmet och testa, jag och min pojkvän fick en prov omgång på usm. Men istället så har vi varit och kört runt och letat efter en byrå , och en tv. Nu har vi skaffat en byrå , så min lagerhylla ska ut! Och en byrå ska in och en ny tv .. En 46 tum hehe :) 
Så sen blir det väl bara vara hemma och titta på tv och flytta in killens kläder in i byrån :] haha :p ska ta mig en promenad sen i alla fall kan vara skönt och få komma ut och röra på sig lite :] sen hoppas ja på att de blir lite simma i morgon hihi :) hoppas alla får sig en kanon lördag :] hihi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0