HMm.

jag har inte uppdaterat här på ett tag nu.. men jag har haft det riktigt bra, för bra för att ha haft tid för att skriva. höhö har hanlat in alla julklappar, så allt de är borta. :) jag hoppas att alla kommer bli nöjda och glada över det dom får, tanken som räknas ;) . sen har jag fått mitt påslakan från H.M som jag beställde för typ 1 månad sen.. :O
när ja beställde det så fanns det inte i lagret och därför dröjde de så. idag fick ja hämta ut mitt paket, och jag blev riktigt nöjd. hoppas att min älskling också gillar det. :) denna vecka jobbar han förmiddag hela veckan. känns lite tungt. men men. jag praktiserar fortfarande på restaurangen Matro. och har ej fått något till svar. jag hoppas att dom hör av sig. skulle vara så mycket roligare med jobb, men det är väldigt svårt och få sig ett jobb. fortfarande inga lägenheter i sikte. och det är dock också svårt och få. och sen när man bara sitter med praktikplats. ! skulle vara så skönt och få sig något eget. ! i helgen, så måste ja säga något kul.. jag hitta mig en femma, jag och älskling fick gratis taxi från lokal ;) och min fina fann sig 100 kronor :) denna helg var något speciell.. ^^ en ny butik har öppnats här i umeå. och de tär lidl så roligt med något nytt ;) . snön har kommit till oss, vi har äntligen fått vinter, fast jag gillar inte vintern för fem öre. det är bara blött och kallt.. sen måste man klä på sig minst 100 plagg för att inte frysa häcken av sig. hahaa ! jag har ändå tur som hitta vägen till killen som jag delar mitt liv med just nu. han får mig alltid på bra humör och jag trivs riktigt bra med honom, och han får mig och känns mig trygg och orka med dagar som jag egentligen inte skulle ha orkat med annars. killen får mig alltid och skratta och le. jag känner mig så lycklig varje dag. och jag blir bara mer kär fär varje dag. killen får mitt hjärta att bulta. allt känns toppen! :) 
nä nu har ja inge mer och skriva. ^^ ja är trött och måste dushca ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0