mysigaste Ronny<3

Med dom här orden  vill jag säga att jag är den lyckligaste tjejen  på denna jord. Har funnit min drömkille, prins  och bästis för alltid! . . Tack för att du finns! Älskar dig av hela mitt hjärta. Känner mig så trygg med dig gubben min. och jag hoppas att de är du och jag för alltid. Allt känns riktig bra med dig. jag kan öppna mig med allting och allt känns så strålande. Jag finns alltid här hos dig, och du hos mig. Jag kna öppna mitt hjärta för dig och allt känns så tryggt. jag kan lita på dig. och jag hoppas att du kan lita på mig. kärleken till dig är så enorm. och den växer faktiskt varje dag. För varje dag och minut och sekund så vill ja vara vid din sida. att vakna upp bredvid dig känns så härlig. känner mig så lyckligt lottad då jag fick träffa dig. och allt va så perfekt. dina ögon var bara hur snälla och fina som helst. känenr mig väldigt enormt glad. och jag Älskar dig min Ronny. <3 med mina ord. kommer ja alltid att finnas här för dig. kommer aldrig lämna dig min fina. är så lycklig med dig och kommer aldrig kunna bli lyckligare än vad jag är nu ! du får mig och skratta du får mig och må bra. du får mig att orka med dagar som jag egentligen aldrig kanske ha orkat med. för när det är svår så tänker jag på dig. och kämpar. Du är värld allt. du får min värld och skina. du får mitt leende och skina. ! du värmer mig då jag fryser. jag har alltid skoj med dig. och jag trivs så enormt bra med dig. och är så glad bara !: ) Älskling lilla. hoppas du får syn på dom här orden. dom kommer direkt från mitt hjärta, jag sitter här i sängen och skriver detta. för jag tänker på dig. ! 
jag Älskar dig nu och föralltid ! ;) puss gubben 
 
Hoppas att du får dig en strålande bra natt på jobbet och att allting går värsta bra för dig gubben min! :) 
sitter är hemma och tänker på dig,. känns så tomt utan dig här. och känns lite konstigt att ja är vaken nu. och att ja inte har ställt någon väckarklocka. men ska bli så skönt då du kommer hem till mig och kryper ner till rätta. :) 
du är mitt allt och utan dig är ja ingeting. du är min lilla Älskling, och det hoppas ja att du alltid är! :). 
 
 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 Ronny <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0