söndagsmys

Haft mig en kanon bra söndag. den ha varit toppen bra. känner mig väldigt utvilad idag. och idag har jag inte gjort ett piss egentligen ;) . skulle ha tvättat igår. men trodde att de var idag. och kom på det typ 21.15 
men tur det löste sig att de va ledigt idag så kunde tätta idag på eftermiddagen :) . 
sen har jag bara busat med världens bästa kille :) och haft det riktigt mysigt idag. kollat på julkalendern och tittat på skilda världar avsnitt :) . ja trivs så bra med min Ronny. lyckan är så enorm. 
sen ikväll så träffade ja johanna, hon har hittat sig en boy som hon är enormt glad över att hon fann. 
känner glädjen med henne :) 
hoppas att det blir något mellan dom två . håller mina tummar för dem! ;)
 
sen ha vi bara surrat bort flera timmar på allting. va riktigt kul och träffa johanna ikväll. få surra lite och få träffa henne, träffar henne inte så ofta. så det var riktigt roligt : ) ..
 
hööh hejdåå ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0