dagdag 9/april

idag blire nog mest bara lungt lite träning, och sen blire promenad till mariedal med mor ska köpa lite kattsand, och sen så blir det hem och duscha och göra sig i ordning för dagen. vet inte riktigt vad ja ska göra idag, då ja ej mår så himla bra, alla tankar bara snurrar om kring i mitt huvud, och ja får fnatt, ja skulle gärna vilja ha någon som öppnade sin famn för mig, så ja skulle kunna få lägga mig där och känna mig trygg och bara få ligga där. ! 
igår var det verkligen jobbigt, för oss alla, förlorat tre morbröder. mor har förlorat sina 3 bröder. :( jag lider verkligen emd henne, och sörjer sjukt mycket. ! :( finns inga ord. och allt e bara jobbigt, ! :( så får se vad som händer, kanske ska sno morsans bil och bara köra lite ikväll. :)  !får se vad som händer.. ! köpt godis, och ostkrokar och en cola, får se om ja tänker tjocka mig ( deppäta) som ja nu gör ... som jag hatar, hatar och vara en av dem som tröstäter.. :( 
 
har inge mera och skriva, dunkar musik och tänker på cathe, emma. och mamma förståss. 
 
pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0