^^

Sleten som fan, men vad gör man mån må jue ändå ta tag på dagarna ;) så idag så har jag varit på praktiken men va något trött och så.. men gick fint idag ändå ! ^^ och sen så gick jag hem, och insåg fan inte att ja "försvode mig i morse och tog cykeln " så var ju bara att sno om, men innan ja gjorde det, så tog ja mig energin för att springa ner till tvätt stugan, för att kolla om det fanns någon ledig tid, för att tvätta upp det man hade, ^^ nu på tis, ons blire städning av lägenheten innan fredag. blir sköj ser fram emot det^^ ;) känns bara drygt och städa ^^ haha xD 
jamen efter att ha tvättat, så tar ja mig en promenad med Ronny, för att promenera och hålla honom sällskap till Ersboda, och sen så gick jag till BIltema, för att möta upp min pappi där. sen så åkte vi till böleäng, för vi hade blivit bjuden till Brorsan, på middag.. så riktigt trevligt ^^ satt där typ 2 timmar, och nu e ja hemma och chillar vid datorn och kollar bara lite runt, ska snart vika mina kläder^^ som ligger på sängen just nu dryyygt ^^ men men vad gör man haha xD . Tänker lite gött , Tänker på Minna P. hur allt går för henne faktiskt, och hur hon mår osv. 
jag smsar men hon svarar inte, kanske de e så att hon ha bytt nr, jag har ingen aning tänker mycket på henne i alla fall. men jag vet inte hur ja ska få tag på henne :/ . tänker på min vän Cathrine, hur det verkligen går för henne. 
beställd tid för tandvård. gud vad underbart det känns 8 april så blir najs, fotvård på torsdag. bara mys! :) 
och sen party dunk hemma fredag, ;P nämen jag kommer ha så sjuklt mys, nä nu ska ja skynda mig och fixa kläderna från sängen och sedan lägga sig och mysa ner sig, ge fötterna lite fotmassage.. då jag har väldigt ont, :/ jag har grymt ont i ryggen med, men den får lida ett tag till orkar inte kolla upp mig för den just nu! :/ 
 
puss på er alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0