förvirrad !! :O

jag insåg på förra inlägget jag skrev att de blev lite fel på rubriken " nionde april " , något förvirrad, både på månad och de blev knas.. , men jag e allmänt galet förvirrad allmänt. allt känns knas och jag fattar ingeting :-o börjar känna mig galet less på allting. människor sviker , hugger en i ryggen mer och mer.. , jag vet inte. vad jag ska göra. men ha bestämt mig för att köra hemma. träning och bli bestämd med de. och får se då jag får. någon resultat, hm.. kollar då om jag börjar må bättre och gör jag inte det vet jag inte vad jag ska göra.. :-o :-( åh ! :-/

hatar mest av allting då folk sviker.. lämnar en kvar i skiten, och man förstår ingeting. och i slutändan så ha nån själv inte gjort ett skit.. hm.. blir bara galen på allt. nu ska jag njuta och kolla om jag kan ordna till detta :-( får se.. !

i morgon så ska jag dra till praktiken, och för hoppningvis blir de lite morgon träning. sådär lite lätt få till dagen bra. hm ser väl vad som blir då ja e ganska trött av mig. blir de av kommer jag bli en stolt Emelie tror jag i alla fall. sen ska jag nog ta med mig mina skidor till dagiset i morgon och åka med barnen i morgon, :-) sen ska jag hem och käka.. sen kommer pappi förbi och ska visa upp sin jacka :-) hihi :-) och sen så ska jag och mor promenera till maxi , köpa semlor det e ju ändå fet tisdag i morgon. sen ska jag och min mor umgås. ska bli väldigt trevligt.. !!
ha inge mera och skriva.. ! <3


puss !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0