...... huh

tisdag tisdag tisdag. ......


vaknar av väckarklockan, ser mig om kring. och det ända jag vill, e att stänga igen ögonen, jag låter ögonen falla igen, vaknar av väckarklockan igen.. kollar mig om kring. och orkar fortfarande inte kliva upp. tillåter åter igen att stänga igen ögonen, vaknar igen av väckarklockan. kollar på klockan. känner åter igen att jag verkligen inte vill kliva upp .. kollar mig om kring. och de e alldeles tyst.. hör bara mina egna andetag. ! e ensam alldeles ensam. tänker för mig själv...

krossad manga gånger, folk ha stampat på mitt hjärta och svikit mig om och om igen. och det enda jag vill e att stänga igen ögonen. och dra täcket över mig ,som att jag inte fanns. !

min dag....... toppen???


drar med mig skidorna på dagiset, tänkte de blir ju kul och åka skidor med barnen, men oj vad jag skämdes , fattar inte varför, de e ju naturligt och åka med barnen då man jobbar med dom liksom, hm... jag ramlar.. och ha inte ramlat med skidor sen jag va liten.. jag förstår ingeting. ! :-o , det enda jag ville var bara hem just i det ögonblicket,
när det var lunch kändes det bara vad gör jag här? jag behövs ej här.. !! vad gör jag här.. bara en praktikant.. åh!!!!!! varför får jag denna känsla, då jag ha trivits så bra, hm.. sen när jag kommer hem äter jag lunch. ! och känner ingeting. inga tankar ingeting. ! pappa kommer förbi. jag och mamma och pappa går på Mekka, och dricker kaffe och semla.. gott gott.. vi åker på maxi och handlar.. , och sen hem och äter fläsk och bruna bönor... ingeting för mig.... fick kvällningar , och sen så åker pappa och jag och mor går ut och går ,jag blev less väldigt fort och orkade knappt.. ! :-o medans jag brukar orka promenera, hm... !!
det enda jag inte förstår varför människor sårar, och slänger en upp och ner, får en och känna sig så tom hänt.. :-(

de händer mycket i min kropp just nu.. och ingeting förstår jag av.. allt e bara jobbigt , värk över allt typ .. höger fot.., rygg , höften höfter. knä, händer.. ! allt känns bara jobbigt..

mycke e om Ingemar min älskade morbror, och mycket e för alla människor som sviker , och som ej förstår att dom sårar så hårt.. !!
jag vet inte vad jag ska göra, längre.


ska bara försöka va, försöka vara lite för mig själv och bara fokusera framåt. !


får se hur allt går....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0