idag var min dag speciell.

praktiken, gick bra faktiskt, hämtade matvagnen för första gången, och min mobil blir bara mera knäpp dag för dag, funderar på byta nr men då tappar jag alla nr också för den delen. men blir ju tråkigt också om jag byter, för då får jag tillbaka min gamla tråkiga Sony Ericsson då jag e van och kunna spela, ha Internet osv. :-( åh ! sen drog jag och mor och shoppade. hihi blev en väldigt fin matta till slut. och jag fick mig fina gardiner :$ . jag e nöjd köpte också mig ett påslakan :$ . nu ha jag städat och fixat allt som ska göras. eller hm jag ha väl Lite kvar i alla fall i hallen den ser hemsk ut :-o men kommer nog. bli väldigt roligt på fredag :-) hihi och fotvården i morgon och sedan träffa Ronny :$ , en go liten fin kille ! :-) sen e det bara en dag kvar sen party. nä nu ska ja sova ,

puss puss god natt sov gott dröm sött, alla läsare :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0