igår..

praktiken gick lysande, men den var otroligt seg då vi var inne hela för middagen. ! :-) för dom höll på och skotta tak på förskolan.. så att de var bara och vara inne. ! sen så kom pappa förbi och hämtade mig. vi drog till team Sportia, och slipade mina skridskor,, och köpte lite annat

bl.a



så nu blir de och träna styrkan i händerna.. :-) mitt gym kort går ut idag.. så passade på att köpa dom så jag kan träna lite bättre hehe :-D

sen blev det simning igår mod pappi, de var väldigt mysigt och trevligt. !
ambulansen kom dit, sen är dom två tjejer , och sen kommer killen sen.. kul.. haha där stod jag i trosor :-o haha xD !! ( vet dock inte riktigt vad som hade hänt! )

idag var de en ovanlig dag, när väckarklockan ringer kl. o6.oo
så stänger jag av den, och e typ väldigt taggad på dagen.. haha.. blev ingen tidig kväll för mig igår . haha !!

kan lägga till att jag for och hämta mor 18.45 på västerslätt, och sen så skjutsade mamma mig till stan sen drog jag en kopp kaffe med Johanna Ågren. va väl hemma tio eller något sånt.. !!

mon idag blir det praktik.. ska ta mig en liten längre promenad dit idag.. och efter praktiken ska jag skynda mig hem för att packa sedan dra på gymmet för sista gången. och simma så klart :-) sen blir de hemma träning. sen ska ja ev. till min bror ikväll.. äta middag och hälsa på ! :-) hihi

ser framemot denna dag.
ha en bra dag allihopa ! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0