måndag måndag.

ja jag e lite seg på skriva.. Me min helg var väldigt mysig :-) och blev väldigt bra, men väldigt spårad haha xD , fredags satt jag och gled i Carinan med Johanna :-) drog även förbi olles, och 5ive dansade och hade trevligt, hihi lördags blev det party började med att vara hos mig.
sen blev jag och Johanna hämtad av Clas, så vi drog till han.. lyssnade på musik och pratade var väldigtt trevligt.. :-) sen så blev vi hämtad av en Marcus lite random. haha xD han hämtade oss på böleäng. ja hela kvällen blev som den blev. men jag hade trevligt. :-) seg som fan..

men nu e de bara tagga nästa helg då de blir party med Johanna :-) bastu och mys :-)

ligger i badet nu. efter en dag att jag höll på försova mig , sen hittade jag inga täckbyxor så jag frös något, sen följde jag med mor för att lämna städ grejorna på teg.. och sen for vi förbi bror.. ingen öppnade ha en gång. och trodde Jonas jobbade , öppnade dörren och där stod jonas.. pinsamt :-( och bad om ursäkt.. nu ska jag duscha och göra mig klar för att börja halv sju i morgon bitti :-) inga direkta planer.. men får se vad som sker i morgon. ska kanske träffa en vän på kvällen :-) , onsdag blir de praktik :-) och sen lite mys pys hemma ansiktsmask och färga håret.. :-)

vi höres :-) puss puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej emelie tycker din blogg är suverän, brukar titta in här emellanåt, verkligen jätteintressant att läsa :) fortsätt så

Blir ju lite nyfiken på vad som var väldigt spårat? :P brukar va kul att höra om så berätta gärna ifall de inte är någon jätteprivat ;)

/sofia

2013-02-18 @ 22:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0