ny vecka

gymmade igår..gick Nice.. nä men ska väl inte klaga i alla fall.. försov mig nästan idag... mamma ringde och väckte mig halv åtta. vilken underbar mor jag ha ändå. utan henne vet ja inte vad ja skulle göra ! klev upp fikade lite granna. och sen så borsta ja tänderna och gick till förskolan :-) lekte med barnen, och hade kul.. ha gått bra nu.. 5e veckan jag e inne på nu :-) går riktigt bra.. !
sen gymmade jag idag.. gick faktiskt bra.. fast innan gymmet drog jag på stan, gjorde av med lite pengar.. länge sen ja köpte kläder egentligen.. nu måste jag vara rädd om pengarna.. !! så jag klarar mig. tills nästa gång. och de får jag slutet av denna månad :-) hihih ! <3
ikväll, så drog jag till clas.. snackade skit och så hade trevligt. !

nu blir de att stänga igen ögonen, men innan det så ska jag hälsa alla, god natt sov gott dröm sött ! <3
tänker på cathe ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0