Onsdag halva veckan runnit iväg.

min vecka har varit faktiskt riktigt bra, går bra på praktiken.. börjar bli väldigt seg på det men jag vet inte riktigt, min själ mår bara inte så bra .. hm äh kommer bättre stunder så .. :) 
 
fortsätter att kämpa med håret, vill ju fortfarande ha det ljusare, men det går nog inte riktigt som jag vill ha det, :/ ( vill bli guldblond) var längesen jag var ljushårig .. så ville bara bli lite annorlunda, :) håller även på att spara ut håret..^^ mycket som händer just nu, ! nu kollar ja allmänt bara runt på internet, ska snart torka håret, och dra en ansiktsmask och bara njuta i 15 minuter. och sen har jag dragit hårfärg och en ansiktsmask ikväll..^^ jag har tvättat ikväll. och varit på en promenad idag, drog och handlade och bara tagit det väldigt lugnt.^^ 
 
på fredag blire bastu med trevligt sällskap, och dricka ^^ och mycke skratt, ser framemot den dagen! :) . 
kommer bli så mycket bättre..^^ 
 
hade en tjej som var väldigt väldigt nyfiken på vad som gick snett för mig i helgen, ... 
 
: för dom, hmm jag har varit på begravning nyligt som ni säkert läst om också det ha varit tuft för oss alla. 
det har varit tuft allmänt för mig nu på slutet, börjat snacka med personer, men dom har slutat lika fort... börjar om igen på min fråga. va e de för fel för mig? klandrar mig om om igen själv.. :/ mår sämre, så fick bara allmänt en snefylla, behöver en famn .. helt ärligt så vill ja inte skriva så himla mycket mera, än att det gick snett... :/ men nu på fredag blir allt så mycket bättre^^ för det skaa ja se till! :) nu jävlar ska ingen kunna få lura mig nå mera..! hm hoppas på det i alla fall.. 
 
saknar cathrine,. hörs att gå bra för henne så det känns väldigt roligt i alla fall..
jag e väldigt ensam av mig, och ingen direkt kontakt med bror, men han skrämdes i helgen också. samma kväll lördag kväll då ja var på feest.. så gjorde ju inte den kvällen bättre... jaja var en jobbig stund, men 
allt blir bättre....
 
* glöm dina bekymmer för i morgon kommer det nya ! :) 
 
slut på internet via telefon, så kommer bli fruktansvärt tråkigt^^ ;O hahaahaha xD 
 
har inte så mycket mera och skriva egentligen kommer inte på någoit.^^ 
 
men hoppas att ni har det väldigt bra alla läsare, och att ni tar hand om er.. 
 
Pusssssssl.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0