söndag..

min helg var awesome ;-) helt tokig och galen kväll. med riktigt mycket skratt och trevligt och glatt folk som man sprang på ;-) fredags blev de bastu och mys med prat och alkohol. vi drar på olles och fortsätter där. träffar gammalt folk kul :-) . men de va typ ingen ute :-o haha xD lite halv dött.. :-o sen sov ja hos Johanna på grubbe. somnade typ på en gång. och vaknade typ lika fort igen haha ;-) fan så Nice .. lördag blir att förhöra Johanna på engelska glosorna. sen blev de bara chilla gick in i duschen efter ja kom hem och fixade mig för en ny kväll med andra äventyr. lördag cyklade jag och Johanna upp på ersboda träffade en riktigt fin kille (: sen skulle vi bara ut och gå men vi drog bussen till stan. där vi gick in på pipes, sen olles.
hade grymt kul.. blev bara skratt och trevligt folk. tack alla. :-)

och idag ha jag promenerat och umgåts med min mor :-) , drog först till Nordmaling. och sen när vi kom hem så gick vi ut och gick va ute ca 2timmar & 30 minuter ;-)

ha inte mycket och bjuda på mera ikväll ;-) nu är de bara köra hårt hela veckan praktisera och ha kul på fredag smäller det igen .. wii :-) de blir helg igen :-D hoppas att veckan går fort taggar tills fredag för då blir de utgång. :-)


/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0