söndag!!

jag hade super trevligt igår drog till Kalle och hans polare, och satt hos dom och snackade, och sen så spelade han för mig. sen drog vi på pipes, och sen så fick jag en öl där av dom :-) och sen satt vi där och och snackade, sen så drog jag på olles. där Peter bjöd på en drink:-) verkligen en fin kille. sov hos honom. :-) och idag när jag vaknade så , avakta jag ett litet tag innan jag drog hem. när jag kommer hem lägger jag mina telefoner på laddning. och sen äter jag lite. sen duschar jag , sen kommer jag på att jag ska dra och gymma. så nu ha man gymmat. och man ha hängt upp kläderna från tvättstugan ! :-) ja vilken bra söndag. får se vad som händer ikväll.. jag e sliten sov lite.. så orkade inte gymma så värst, men lite e bättre än inget... nu ska ja klä på mig och gå hem och duscha igen :-) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0