alla tårar faller

Tårarna rinner nu igen, pratar med mor, hon har det så jobbigt,, jag lider med henne. och jag älskar mama, många minnen som bara finns kvar. och det e bara minnen som står kvar. ! och namnet inristat i hjärtat. ! saknader till 3 morbröder. vila i frid, jag hoppas ni har det bra. vi saknar er här på vår jord. 3 morbröder gått bort, min farmor och min farfar. min vän Emelie. <3. Älskar er alla. <3 ! allt gör bara ont, och idag kämpar jag nu för gött. ! men ibland vill ja bara ge upp känns det som! men jag Älskar er, så ska kämpa för er. ska kämpa ska försöka! <3 
men mitt hjärta e verkligen itu just nu känns det som! :( ååååh. vet inte .... 
 
har inge mer och skrivva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0