bla bla bla bla bla...

Helt galet.,vill seriöst ha sommar nu... jag hämtade mitt körkort idag, och känns grymt underbart ! (= 
cathe drog hem idag, känns otroligt tråkigt, försöker få tag på André men han vägrar svara, varken då ja ringer eller då jag skiver, alla gör sina misstag. om jag nu ha gjort något så att han är sur.. men han kan i alla fall prata med mig.- ! :( aja galet.. men jag bryr mig väl inte egentligen praktiken på sanda ( förskola börjar på måndag. ) usch känns inte taggat längre ^^ ska kolla på någon ica affär eller något om dom behöver wolla... pallar inte vara arbetslös längre.. kanske funderar på att dra till gruvan få utbildning där och tjäna cash .. :P 
nä blir bada och byta i sängen ikväll och sen bara mysa för ingen jävel vill ju hitt på något..^^
aja har väl inte direkt försökt fått tag på någon annan förutom André men det var jue skitsamma  ! :) godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0