... !?

Natten till idag, låg jag verkligen och bara snurrade i min säng bland alla tankar. och vred mig och försökte slänga iväg tankarna som bara for om kring i mitt huvud, men det gick inge bra, låg och tänkte och låg och vred mig, hur ja än låg gjorde det bara ont i mig :( och jag fick höra en tragisk händelese som va igår. och nu har min morbror gått bort. Ingemar, R.I.P och idag har allt varit tuft, har inte sovit ett skit, och jag mår åt pipsvängen min dag har varit helt knas, jag förstår ingeting.ÅÅH . förstår inte. varför ?`:( allt e så jobbigt, och nu ikväll har jag suttit och surrat med mor och försökt vara ett stöd för henne med, men det e verkligen inte lätt varken för mig eller för henne. och inte bara det. tårarna bara väller och allt bara händer. och ja orkar inte.. ! 
 
vet inte vad ja ska göra, men får ta detta i mitt eget rejs så går nog allt bra ..! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0