God kväll alla fina läsare!

Nu är det såhär jag tänker berätta lite granna vad jag sysslar med på praktiken, och vad jag har kommit igång med osv. praktiken, går då väldigt framåt och dagarna bara rusar iväg för mig, jag trivs faktiskt ganska bra där. får vara med och leka med barnen och se till att dom kommer sams osv. men jag tror nog inte det kanske e de ja vill jobba med, men tankarna går fram och tillbaka, ja jag har ingen aning. ! men det är faktiskt trevligt med barn, gillar sjukt mycket barn och passa dem och vara med dem.! :) men ja jag vet inte, igår så skottade ja lite snö.. dom har en skriskobana där. som jag hjälpte till att skotta, men skottade även gården lite, då det kom sjukt mycket med snö...  
med jag är där halvtid, och känns grymt härligt att inte hela dagarna går åt på förskolan. för jag vill så mycket mera än att praktisera just nu! :) . börjar 08.30 slutar 13.00 egentligen 12.30 men jag glömde bort och sa till min handledare att ja skulle sluta kl ett. tja jag glömde bort men känner vad gör det 30 min hit eller dit.. spela roll..! 
sen igår blev det lunch med johanna på max, mådagen blev det lunch på max, så mycket max nu.. på så kort tid. usch måste ge mej.. haha xD drog på gymmet idag, men var trött och seg så blev ej så hårt. men var där i alla fall en timma ungefär lite mera ! ;P ska även dit i möra för att fortsätta att pumpa, idag på dagiset fick jag vara inne med barnen som va inne ! (= det var något härligt då de var -11 grader här :( kändes bara inte så grymt kul och vara ute då precis då man mest bara står. min bästa vän kommer på fre typ. så ja läängtar ^^:) sen drar hon även vidare mot flygplatsen så ja längtar, för att hon ska på en jobbintervju så håller tummarna på allt går bra och att hon får jobbet, så som de e sagt ska ja allt ta och packa min väska för att följa med henne dit, och så om ja får nåogt, eller om det blir så att ja tänker söka upp en skola för att plugga vidare, tja vi får väl se hur allt blir... ! men nu när jag har fixat gym en månad, så ska ja tamefan utnytja det..:) kommer bli ett spännande äventyr på gymmet, och så som att det kanske blir en flytt snart också. :) spännande, :) ! önskar min älskade vän Lyyyycka till! :) <3
 
annars så har jag inte så himla mycket mera och säga.! :) ska komma tillbaka till träningen nu, efter månden slut ska ja fortsätta med hemma träning, promenader, springning, osv. och flyttar ja och får mig ett jobb så ska ja söka upp ett gym där också! :) ! blir jätte spännande och ser verkligen framemot allting.! ( = 
 
nä nu säger ja då god natt till alla läsare. ! :) pussssss! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0