god kväll alla läsare

Nytt år och ny dag. fast dagen e ja strax över. praktiken gick väldigt bra idag, gjorde inte så mycket, på första dagen fick mest se hur allt fungerade, fick läsa för två / 3 barn.. och sen var vi ute typ hela dagen, nåmen det var mycket trevligt, åt lunch med mor och lars, från max. :) götta. sen drog jag och mor till Maxi för att handla lite granna . jag körde förstås. :) och sen så drog vi hem käkade lite glass, jag var så trött.. och e fortfarande galet trött. när jag sov så dåligt natten till idag, så var grymt stressad och trött till första dagen på praktiken, men det gick ann.. i morgon blire lunch och sånt mys med johanna å. har inte träffat henne på ett jävla bra tag, sen så tänker ja dra till simhallen i morgon, vill komma igång med gym och sim redan i morgon . less på min kropp och hur ja ser ut just nu.. så nu blir det hårdträning i en månad. ! (= får se hur det kommer att gå och vilket resultat ja kommer att få. tja, sen så kommer min bästa bästa vän till mig på fre. :) känns otroligt trevligt och mysigt, sen kör hon klart tatueringen den e så fin :)! har inte mer och skriva, kommer nog att borsta tänderna nu och göra mig klar för sängen nu. och hoppas på att man somnar ! (= pusss på er allihopa ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0