god morgon..

onsdag morgon. jag sitter här och små fryser, tittar ut och värdens storm för sig där.. kollar hur kallt de e, 2 grader, men de e väl ändå cp kallt då de e rusk och vindstormar..
jag klev upp 06.00 för att dra på praktiken såhär mysigt tidigt. jag e redan färdig för att gå.. alla blev så otroligt glada för att jag kom till forslunda i måndags. :-)


praktiken igår, så åkte jag skrana, jag drog Barn på skrana. titta på då dom åkte skrisko . gick om kring.. hihi

igår gymmaade jag ej pga min höft.. men hade tänkt och gymma ikväll.. ;-) kondition ,ben press, och armar.. och mage , och rygg förstås. :-) jag trivs väldigt bra.. ;-) tror jag även ska hoppa i vattnet idag också. nä men jag trivs faktiskt på dagiset, de hära blir den fjärde veckan. och jag trivs och träna också.. vill bara ha ett resultat någon gång. !

ha inge mera och skriva. ha en toppen dag idag :-) och ta hand om er, och va rädd om er !

tänker på Emma Karlsson ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0